Regiotaxi Klachten

Let op: opent in een nieuw venster Afdrukken

Ervaart u problemen tijdens de ritaanvraag of tijdens het vervoer, dan kunt u deze zowel telefonisch als online melden bij de vervoerder die uw rit heeft verzorgd of bij de regiecentrale waar u de rit heeft aangevraagd.
Hier staat welke vervoerder in uw gemeente rijdt:

 

Hier staat welke vervoerder in uw gemeente rijdt:

Almelo                         Witteveen                   Hof van Twente          Willemsen de Koning

Dinkelland                    Hulshof/Nijhuis           Losser                        Brookhuis

Enschede                     Brookhuis                   Oldenzaal                   Hulshof/Nijhuis

Haaksbergen                Brookhuis                  Tubbergen                  Hulshof/Nijhuis

Hellendoorn                  Witteveen                  Twenterand                Witteveen

Hengelo                        Brookhuis                   Wierden                     Witteveen

 

U kunt tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen met de vervoeder of met de regiecentrale op de onderstaande telefoonnummers:

  • Taxi Brookhuis, telefoonnummer 088 460 70 80
  • Taxi Hulshof/Nijhuis, telefoonnummer 0541 55 12 09
  • Taxi Witteveen, telefoonnummer 0514 56 12 33
  • Taxi Willemsen de Koning, telefoonnummer 085 489 45 50
  • Regiecentrale Connexxion, telefoonnummer 0900 1814


Indien u op werkdagen tijdens kantooruren belt wordt u persoonlijk te woord gestaan.
Op de andere tijden en op zaterdag, zon- en feestdagen kunt u uw klacht over uw vervoerder indienen door op de naam van uw gemeente te klikken.
U kunt dan vervolgens het klachtenformulier invullen en verzenden.

Almelo

Hof van Twente

Dinkelland

Losser

Enschede

Oldenzaal

Haaksbergen

Tubbergen

Hellendoorn

Twenterand

Hengelo

Wierden

 

Wilt u een klacht over de regiecentrale Connexxion kenbaar maken, dan klikt u hier.


Houd uw vervoerbewijs en eventueel uw vervoerspas bij de hand voor de noodzakelijke gegevens. Regio Twente en de betrokken gemeenten volgen nauwgezet de afhandeling van uw klacht. U kunt binnen 5 werkdagen een schriftelijke reactie verwachten.
Indien u zich niet kunt vinden in de klachtafhandeling door vervoerder en/of regiocentrale, kunt u contact opnemen met uw gemeente.